Herritarren parte-hartze prozesua: administrazio elektronikoa
Administrazio Elektronikoaren erabilera arautuko duen udal ordenantzak hainbat pertsona eta erakundeetan ondorioak izan ahalko dituela jakinda, hasi da horien iritzia ezagutzeko parte-hartze prozesua, Administrazio Publikoen Administrazio-Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 133. artikuluan xedatutakoarekin bat.
Zehazki, honako gai hauei buruzko iritzia eskatzen da:
- Ekimenaren bidez konpondu nahi diren arazoak.
- Onartzeko beharra eta egokitasuna.
- Arauaren helburuak.
- Egon daitezkeen bestelako aukera erregulatzaileak eta ez-erregulatzaileak.
Iradokizunak aurkezteko:
Iradokizunak oac@berriozar.es helbide elektronikora bidaliko dira, mezuaren gaian zera idatzita: “Administrazio elektronikoaren ordenantzari buruzko iradokizunak”. Iradokizuna bidaltzean, argi identifikatuko da egilea den pertsona edo erakundea.
Epea 2021eko maitzaren 21ean bukatuko da.
Administrazio Elektronikoaren Ordenantzaren behin-betiko zirriborroa